Morning !!

*yawn..Ngantuk plak pagi ni..cam malas nak bangun..takde banyak benda sangat nak dibuat sebab semuanya aku dah settlekan awal..cuma 2 3 bende yang simple2 jer..simple but menjengkelkan..tapi dah settle..ahah..

****

Tak sabar tunggu GO GREEN minggu depan..mesti dasat..sebab according to the organizer..event ni memang best..sebab melibatkan artis n media..dia macam ala2 explore race la..tapi yang ni dia buat dalam hutan..sebab tu dia panggil GO GREEN..kalau kat town kene panggil GO BRICK la plak..* XD...Siap ada perkahwinan atas CANOPY WALK yang terpanjang di dunia lagi..dorang nak masuk dalam Malaysia Book of Record..artis la..tak tau sape artis tu..dorang tanak reveal..ni menurut kata manager aku yang pegi meeting tu kat resort semalam..So aku ni sangat la tak sabar nak tengok..sebab diorang buat kat tempat kitorang..memang semua staff kene turun padang..sebab event ni melibatkan 380 orang termasuk urusetia, keselamatan, kesihatan, artis, media n ntah apa2 lagi..so staff kat sana ada tak sampai 15 orang..m****s tak cukup kaki dan tangan..nak handle makan lagi, activity lagi..so aku ngan manager kene la turun padang..June plak akan datang untuk first day..pasal dia nak balik KL..Honeymoon..

****

Pada korang yang tertanya2 ada 3 org jer ke staff kat sales office..yea yea..itu lah hakikatnya..dan kitorang ok jer..maintain..takde masalah..lagi plak..kat office bawah..ada satu lagi staff, KAK NA..*office bawah tu kira mother company la..yang aku keje ni dia punya sub..buat masa sekarang Kak Na buat keje untuk 2 office ni..memandangkan office aku ni takde admin assistance..*baru berhenti..sambung belajar..kami ni kat office..cam lipas kudung..ahaha..especially manager aku..kesian dia..mana ngan anak..account..keje2 admin..pg pasar borong beli ikan sayur..pegi hantar kat resort..kesian tau..so aku dengan penuh dedikasi buat keje yang lain2..tanak susahkan dia lagi..itu lah ceritanya..*BTW..manager tu sebenarnyer kakak aku..lain mak lain bapak..*grin

No comments:

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...