Sepetang Bersama Saya

Hari ni aku balik kul 5..sebab aku letih semacam..panas pon panas..dah 2 hari tak ujan..panas jer..mak lagi la nampak letih..aku soh makan sahur tadi takmo..dia tanak kasi tau aku yang dia tu letih sebab takmo aku bebelkan dia..aku teka je..tengok pon tau..

Balik letih2 ni malas la nak mandi dulu..aku lepak tengok drama bolly ngan mak aku..ntah apa ntah tajok dia..kat channel 'Zee' tu..best gak la..dah abes tu dia sambung ngan satu gi drama..yang ni tajok dia aku ingat..Sindoor Tere Nam..cite ni dulu best..tapi pas one of lead actress dia mati..tak best lagi..dah jadi kucar kacir n tak logik..malas nak tengok lagi..bikin ati gue panas..so aku terus melangkah ke atas untuk mandi..

Pas sembahyang..aku terasa plak nak coba mengonlinekan diri sebab TM kata dah boleh pakai internet kat umah aku masa aku call tadi..Yesza..now i'm here..berblogging sakan..kui kui kui..sambil berblogging aku layan satu game ni..aku main start 2002 lagi..Color Line..sangatlah best dan menguji minda..hehe..aku penah score 1000++ ok..bukan senang tau..nak lepas 100 pon belom tentu kalau ko takde strategy nak main..kene focus la..yang ni aku tengah main..so aku just Print Screen kan dia..thee hee..





Score sekarang ni 436 yang tinggi tu aku..hmm..ni dah nak KO dan ni..karang kene repeat balik la..karang sambung lagi la..nak turun bawah sebelom mak aku panggil..thee hee..mak aku selalu jelous ngan aku..asal aku dok atas jer dia panggil turun bawah..thee hee..tarra..

No comments:

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...