Suspen jer

Cita yang aku aku nak storykan ni memang suspen la..aku pk macam2 tau..hish..


Semalan kitorang berbuke 3 orang..aku, mak aku n ma big brotha..ntah angin apa ntah balik awal..baboon punya awal ok..dalam kul 5 lebeh nak dekat kul 6 cam tu..siap bawak balik ikan lagi..


Abangku: A.........Teka bapit bawak balik apa? (seperti dalam entry lepas aku dah citer pasal panggilan A tu..korang carik la balik yer..Bapit tu panggilan aku pada abang aku..aku jer panggil dia cam tu..aku memang soka panggil orang dengan nama yang pelik2..thee hee)


Aku buat kering jer maleh nak layan dia yang suka mengarut tu..aku layan drama bolly kul 5.30 yang sememang nya fav mak aku..tapi skunk dia dah kureng2 sket nak tengok sebab dia sakit ati nengok citer tu yang banyak sangat crisis yang bangang2 yang disebabkan oleh character2 yang jugak bangang cam siot..ok ok melalut dah neh..berbalik pada citer abang aku tu..


Time tengah suspen la dia nak lindung2 TV..sakit tau ati..tapi bila tengok ikan Mas hitam yang aku soh dia beli tu dia dah beli..sejok sket ati aku..makanya aku tengok sipi pon takpe la..so aku tau la apa yang dia beli..dia beli stok makanan ikan ngan ikan..bagos2..tak sia2 balik awal..


Time berbuke..tetiba dengar cam ada org ketok sliding door kat dinning area tu..huh..aku ni mula la nak panic pingsan pitam suma..aku takleh terkejut2 ni..semua terdiam..aku plak cam dah takot..pk macam2 nehh..sekali mak aku pon kate..


Mak aku: Sapa tuuuuuu.....??????


Tak do sape yang nyahut..aku bangon bukak lampu luar..pelan2 aku selak curtain..tak de sape arr..hish..Bulan pose takde hantu..hantu suma kene ikat..sekali aku tengok kat bawah..herkkhhzzzzzzzz






Sekali benda ni kat lantai..gelak guling2 aku (takdo la sampai guling2..ni nak express betapa lawaknya aku rasa time tu..korang tak rasa lawak ke...takpe la..biar aku rase sorang)..gila suspen..hampeh..benda ni terlucut sendiri dari curtain sliding door rumah aku tu..jatuh kene kat kaca memang la bunyi cam ade org ketok..thee hee..suspen betol..ntah pape ntah..

P/S: Takde p/s sebenornya hari ni..thee hee..nak gak letak p/s..gilo punya pompuan..

No comments:

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...