Update on Open Office

Ni aku upload picas masa "Open Office" kitorang hari tu..masa aku wat entry hari 2 aku blom mintak picas ngan June..tetengok la yer..



Antara juadah yang terhidang


Kuih talam taku, puding laici ngan nasi impit..



Kak Na Buat neh..



Nasi minyak and lauk pauknyer..


Antara jemputan yang hadir sama memeriahkan "Open Office"






Geng Persada Travel (sebelah jer)..



Ani yang nak gak posing ngan makanan..yang sebelah dia tu orang kuat Tabung Haji..



Kak Ani (Kursus Perkahwinan) ngan anak sedara dia kot..


Antara orang2 kuat yang menjayakan "Open Office" ni


Mrs Manager yang malu2 masa aku nak ambik gambar dia..






Kak Na dengan roti jalanya..


June dengan roti jalanya (sorang lagi dok tunjuk roti jala..ada apa dengan roti jala sebenarnya neh? ngeh ngeh ngeh)..


Arissa, Arieq n Along (3 A) yang memeriahkan suasana..



As usual..gambar tuan blog yang muka bulat cam pinggan..



Haih..sweet kan..Mama Fed Arieq puding..

No comments:

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...