House of Fish..heha..!!


Herkhss..tu tangan aku..heha..


Ni ikan emas (ikan mas ke ikan emas..bantai la..thee hee)..depa ni kan..kalau aku berdiri dekat ngan 'rumah' depa ni kan mula la dok terketaq2 mai dekat..dok kalut2 macam ikan kebuloq 10 hari tak makan..thee hee..aku ada 2 ikan mas yang kaler oren..1 kaler itam n 1 yang mix color..pastu ada la 2 ekoq guppy yang masih bertahan lagi..len suma mati habeh..thee hee..oowww..tidak di lupakan ikan bandaran sekoq..thee hee..habuan cuci 'rumah' ikan aku ni..






Ni salah sekoq dari ikan aku..yang dia dia OKU..sebab mata dia satu ja..kalau hampa tengok dia berenang kan..tergolek2 ja..kesian..pastu kalut semacam..dia ni la yang paling banyak makan..




Close-up sket..

P/S: Aku heran dengan diri aku sendiri..pasai pa la aku suka sangat post entry binatang a.k.a animal ni..haih..

No comments:

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...