Nasib memang tak menyebelahi aku..

Apa la nasib aku bulan ni..sangatlah memilukan..roadtax n insurance expired, lisence expired, adapter lappy lingkup, campatible adapter "bengkak"..ni tambah satu lagi..spect aku tanggal skrew..haih..pagi tadi masa aku nak mai office aku ambik spect aku tu nak pakai sekali terkulai..cari skrew dia tak jumpak dah..jatuh mana tak tau..sakitnya ati aku..



Tengok ni..



Ni Lagi..



Skrew takdak..




Aku yang masih mampu tersenyum walaupon spect aku tempang sebelah..



Ni aku pakai gak..sebab aku mana nampak kalau tak pakai...cam mana nak bawak keta nak buat keja..kelabu wei..pening pala..nampak dak spect aku cam senget ja..sat2 terlurut jatuh atas hidung..ha la..dah tempang nama pon..kesian kan..spect ni aku pakai dari tahun 2006..aku buat spect ni guna titik peluh aku sendiri..duit aku buat data entry untuk lecturer aku..RM250 (ada balance lagi la)..mahai kan..ketika tu pada aku mahai la..student nama pon..aku sayang spect ni..sebab tu aku tak tukaq2..ya la first spect yang aku beli dengan duit aku sendiri..ada sentimental value..




Rambut aku panjang nak cecah pinggang dah..tapi sikit..bila la aku nak pi potong..


Yang ni aku saja ambik..sebab aku nak tunjuk baju aku..ahaha..hari ni aku pakai baju kurung kedah..kain Songket Thai..usia baju ni dah nak dekat 8 tahun..thee hee..ayu dak aku..ala2 pompuan melayu terakhir gitu rambut bawak kat sebelah..aku memang suka bawak rambut kat sebelah..sebab rimas dia suka masuk dalam mulut..ni basah lagi ni..tu yang tak ikat..lagipon..apa kelas ikat kan..tengah2 hari satgi baru aku ikat..sebab panas weii..


P/S: June tolong tarik kami pi Suki sat..bertahun dah kata nak potong tak potong2 gak..

4 comments:

June Azizan said...

nak kami p heret ka p suki tuh..sudah la labuuuuu!!! sampai kami beranak pun tak ptg rasanya rambut tu

Kapten Luffy said...

kapten pun pernah patah... tido pun pakai spec. sampailah sekarang masih lagi pakai time tido

Aku Bukan Bidadari said...

ehh..sis..
kalo reneew roadtax nnti kan dpt rebate 600++ tuh.. kaya lar balik gegegegege
err. tukar pakai contact lens boleh tak?

hoodedlicious said...

June,

Huhu..konfius..nak potong rambut pon masalah..

Monkey D Luffy,
Tu tahap kronik tu..

Aku Bukan Bidadari,
Yeah..minggu depan makcik kayo..contact lense?..tak boleh..allergic..

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...