Ben 10

Ni Arieq dengan Ben 10 dia..yang ni dia buat sendiri kelmarin..aku pon cam teruja dengan creation dia..aku tau la tak do la nampak cam Ben 10 tu..tapi as a 5 year old kid dia leh create something like this n bagi nama Ben 10 kira creative and intelligent la kan..dia kuat berimaginasi sebab tu dia leh create something like this..lagi plak as Aunty Lolo yang selalu jadi mangsa tolong potong lukisan2 dia aku tau la dia punya lukisan orang cam mana...selalunya orang lidi jer..tapi kali ni lain..sebab dia buat sambung2 kaki n tangan pakai kertas..sangat creative pada aku..kira ada improvement..so aku pon decide nak ambik gambaq..as kenang-kenangan..chewah..dia bukan main lagi dok posing ngan Ben 10 dia ni..caya la Arieq..



Gaya Melutut



Gaya Duduk plak



Ni plak Gaya Kuak Lentang..yang ni mama dia a.k.a Mrs Manager yang ambik..

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...