Happy Birthday To Me..

Olla Semua !

Lama bangat aku tak update..tak lawat2 blog..n tak online internet gak..agak busy skit ngan keja..bukan la nak kata diri ni rajin or bagos sangat..bukan gak nak kata yang keja melambak2 sangat..cuma ada la keja2 aku yang membuatkan aku tak leh nak online..yang ambik masa aku sampai aku tak cukup tido (huhu..bertambah2 la eye shadow asli aku ni..tak payah dah nak pakai2 eye shadow lagi)..apa yang pasti minggu ni aku memang sibuk..tu jer..pada yang mencebik mulut tu mampos ko..ada aku kesah kalau mulut ko herot berot..


zwani.com myspace graphic comments
Happy Birthday Graphic Comments



Tak mo tensi2..tak mo emo2..tak mo nyumpah2..hari ni hari yang GUMBIRA..sebab apa..sebab hari ni..genap la usia aku 20++ (chewah berahsia la sangat macam orang tak tau usia aku berapa)..So..A VERY HAPPY BIRTHDAY TO ME..ucap sendiri nyanyi sendiri..tak malu..memang tak malu pon..


Happy birthday to u..
U were born in the zoo..
Lalalalalalalalala..
HAPPY BIRTHDAY TO U..



Aku tak do plan nak party marty bagai..cuma dah lama niat nak kenduri pisang kat masjid..aku bersyukur Allah taala panjangkan usia aku sampai sekarang ni..aku berdoa semoga Allah taala sentiasa memberkati aku, limpah ruahkan rezeki aku dan panjangkan usia aku..

Pagi2 dah dapat Birthday Wish dari kawan2..sangat mengharukan..tak sangka dorang masih ingat kat aku..ada setengah tu no phone yang aku tak kenal..tapi tak pa la..mungkin kawan2 lama yang dah terlost contact ka kan..To all yang wish n always doakan n support aku..Zillions thanks from me to u..to family..i love you all so so so muchos..to best buddies..saya sayang kamu..to boyfie..boyfie?..kuang kuang kuang..ada ka..ahaha..kesian kan..ucapan kena tangguh ke satu tarikh yang akan di beritahu kelak..bleh gitu..whatever..apa yang pasti malam ni nak kuar ngan my beloved parents (pada yang sekali lagi nak mencebik mulut tu..sekali lagi aku ulangi..MAMPOS KO)..they have something for me, they said..see yah around..tarra..

8 comments:

azianierdawati said...

happy birthday. moga dipanjangkan umur. dimurahkan rezeki. Amin

~ mizzAmy ~ said...

~ HAPPY BIRTHDAY!! may all ur wishes come true. ~

hoodedlicious said...

Snowwhite Zone & ~ mizzAmy ~ ,
Thanks dear,moga2 doa korang dimakbul Allah SWT..Amin..

13may said...

hepi besday :)

Lexy Rollo said...

Hey You!

A very happy birthday Okie!!

MyzXara said...

hello2... happy belated birthday my dear.. =) may Allah bless you with joy and happiness...

hoodedlicious said...

13may & anakRamalan,
Thanks so muchos dear


MyzXara,
Mt dear sista..thank so much..hari tu tak dapat ni jumpak as k.nurul busy sampai tak hengat..memang kena gerak gempur masa tu sebab nak kejar dateline..huh..!..next time balik..musti kena spent time ni..kalau asyik pk keje je sampai bila pon keje tak habes..thanks again dear..:D

Sitie BUm BUm said...

epi bday!!

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...