Frozen me melt again..

Hello Peepals..

Lama jugak blog aku ni beku..hibernated..kenapa ya?..kerana minda dan emosi aku jugak beku..chewah..banyak benda yang berlaku di sekeliling aku dalam sebulan ni..even b4 my cousin's wedding tu pon banyak benda yang berlaku..tapi aku cam tak de mood nak update..ni pon nak kata bermood pon tak gak..cuma tetiba rasa cam nak halo halo semua orang..cam tak rock plak kalau menyepi lemama..


Apa2 pon here i am now..kembali berblogging..active ke tak tegar ke tak itu tak tau la nak cakap..serabut skit kepala aku ni sebenarnya..banyak benda yang aku dok pk2..plan2..tapi cam semakin lama semakin berserabut..apa2 pon..thanks to all yang support blog aku ni..yang bagi komen2..yang baca dalam diam..dan yang follow blog aku ni..aku appreciate korang suma tau..love you all..will sambung balik nanti yah..tarra..

1 comment:

Sitie BUm BUm said...

ct blog bile free je. hehe

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...