Magic Touch La Konon

Semalam makcik Tengku rumah hujung mintak tolong buatkan hantaran tunang anak pompuan dia Fairuz..hmm..pandai kah aku..?..bleh la skit2..nak kata pandai sangat tak la jugak..setakat nak buat deco bodoh2 tu aku rasa tak de masalah..sangat letih ok..sebab aku dah kat office menyiapkan package untuk nak bawak pg Matta fair weekend ni..tapi takpe la..tolong menolong sesama manusia tu kan di tuntut dalam Islam..chewah..nak jadi ustazah dah ni..ahahha..


Blom siap lagi actually..ada 3 bekas lagi yang perlu disiapkan..hmm..pening jugak aku nak pk nak buat style mana kan..haih..malam ni sambung lagi..

No comments:

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...