Welcome to the Felt World to myself

Salam semua..


Ada 2 3 ekor animal kat situ dibuat oleh adik aku..


Aktiviti kerjatangan aku berkembang lagi..kali ni aku cuba2 jahit softie guna felt n stuffed with poli fiber..baru2 nak belajar..so huduh la nampak..huhu..tak kemas..saja nak cuba2..tapi ntah la aku nak buat apa dengan semua tu...mungkin simpan buat pameran dalam almari..felt ni aku beli online kat blog Mscraft Shoppe..actually dah 2 3 bulan dah aku berjinak2 dengan felt world ni..aku pon ada coba2 jahit kat tee..test tengok ada bakat menjahit tak..huhu..tak do la elok mana..tapi at least aku belajar something yang baru..









Yang ni kira akunya peberet la..yang ni antara yang latest..dah cam upgrage skit..huhu..walaupon can buroks ja..aku tetap suka..sebab aku yang buat..kalau ada yang cam menyampah nak tengok..jangan tengok ya..buat bodo jer..ada 1 lagi projek tengah berjalan..tapi tu akan diupdate lepas raya..

2 comments:

Signorina Syima said...

comeinya... buat key chain, antar kat aku buat gift... cantik sungguh tu...

hoodedlicious said...

Signorina Syima,
mekasih..ada gak orang yang kata cantik..adik aku kata buroks..jahat dia..nanti aku buat keychain antarkan kat ko yer..

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...