2012 We Were Warned..


2012..pada aku filem ni ngeri dan dasat..bila tengok citer ni seram aku..cam mana la bila kiamat nanti..definitely akan lagi dasyat dari ni la kan..tak terbayang dek akal fikiran tu..tapi filem ni memang boom bang meletop la..nampak cam real ja..insaf wei..

Aku siap emo2 nangis2 tu tengok citer ni..sedih wei..bila ko tau yang ko memang takkan dapat selamatkan diri ko then ko nak mintak maaf dan ucapkan selamat tinggal pada orang2 yang ko sayang..touching tu..tak tahan jiwa tau..tapi citer ni memang super best la..tahun ni banyak jugak citer2 best kat cinema..tak macam tahun lepas..banyak yang cam "bazir duit beli tiket wayang jer"..

Mak & ayah aku nak sangat pegi tengok citer ni..wah teringat zaman dolu2 la tu..mak aku cakap zaman dia baru kawen dulu..citer kat panggung tak pernah miss..huh..romantik tu..tapi time dorang nak pegi tu aku rasa dah takde lagi citer ni kat panggung..huhu..tengok kat tv jer la yer mummy daddy..

4 comments:

Nikel Khor said...

dun cry cry while watch movie..but me oso feel tat when watch tis

hoodedlicious said...

Nikel..normally i dont cry..but i can't hold my tear while watching this..

Nikel Khor said...

@hoodedlicious haiz..b strong on living

hoodedlicious said...

Nikel,
I guess that's all we can do rite now..be strong and live our life..

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...