Messy Boo Craft is now online

Salam semua..

Hari ni dengan rasminya blog craft aku beroperasi..aku bagi nama Messy Boo Craft..ok ke..ok la kan..sebab aku yang bagi..semua craft project aku aku letak kat sini..maybe akan ada yang aku jual jugak..like cushion cover, felt tee and felt bookmark and so on..ada yang berminat just wait for the update..pada yang tak berapa nak minat do browse diam2..mulut plaster..jari je gerak..

Aku bakal ada satu lagi kejutan..but this one kena tungguuuuuu...hehe..macam la aku ni artis ke ape ke kan..tapi saje je..tak tau la cam mana sambutan..but kita kena cuba kan..kalau tak cuba tak tau..so just wait for the kejutan..

2 comments:

Redbloodsnow said...

whoaaa..ade blog craft gak ea. leh zie berkongsi idea nih ek..hehe

hoodedlicious said...

hehe..takdo la craft mana pon..ko lagi kretip dik..

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...