Project yang dah berkurun2 baru nak update..

Salam semua..

Dah lama tak update pasal project craft kan..actually ni lama punya project yang tak update2 sampai dekat setahun dah..sebab apa..sebab M.A.L.A.S..haha..kalau dah malas tak leh nak kata apa la kan..

Actually tee ni semua boleh di dapati di souvenir shop The Tree Top Walk Sg Sedim Kulim Kedah ya..saya sudah hantar semua pegi sana..oppss..except yang first tu..yang word saje tu masih dalam simpanan saya..so kalau pegi tu singgah2 la souvenir shop kami..banyak benda bleh beli..yang ni salah satu..

Ni i jahit sendiri yer..bukan printing2 ok..wording dan all the bunga la, butterfly la, ladybird la tu adalah dipotong oleh i (by gunting and by my own hand) dan di jahit oleh i jugak..hand sew..material kain felt..so pada yang teringin sangat bleh la berkunjung ke souvenir shop The Tree Top Walk Sg Sedim Kulim Kedah n beli..cek tak juai kat online..kalau sesapa yang teringin nak tee yang word saje ni (size S) bleh hubungi saya..harga bincang kemudian ya..




2 comments:

Signorina Syima said...

beb.. aku nak p macau, korea ngn koh samui... tolong quote kan aku harga package untuk 2-4pax...

hehehehe

hoodedlicious said...

Amboi seronoknyer ko nak berjalan ek..jauh nau ni..aku buat tour domestik jer la..outbound tak buat..kalau nak jalan dalam malaysia cam nak gi langkawi ke..tioman ke..redang..sawak..dan semua tempat dalam malaysia bisa di atur..

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...