It's Her Birthday !!


Hari ini, 26 Feb jam 9.45 pagi, lahirlah seorang bayi perempuan yang comel seberat 3.2 kg ke dunia..gambar budak kechik tu la bayi yang dimaksudkan tadi..comel tak?



HAPPY BIRTHDAY TO ME!!
BooHoo~~

I bersyukur sangat kerana dipanjangkan usia sampai hari ni..bersyukur sangat sebab Allah pinjamkan jasad dan nyawa ni untuk menikmati segala keindahan dunia dan isinya sampai ke saat ini..I sangat2 bersyukur kerana dilahirkan sebagai seorang yng beragama Islam, sempurna sifat, diberikan akal yang waras dan tenaga yang kuat..i bersyukur sesangat dilahirkan dari rahim ibu i, mempunyai keluarga, adik beradik yang sangat2 supportive dan positive..

I berdoa kepada Allah SWT semoga beri kesempatan pada i untuk menghambakan diri padaNya..menjadi hamba yang solehah dan sentisa bersyukur..berbakti pada mummy dan keluarga..i berdoa semoga Allah SWT murahkan rezeki i supaya i boleh tolong orang lain yang memerlukan..I berdoa kepada Allah SWT semoga diberiNya i kesempatan untuk melihat anak2 i membesar dan berjaya..dan i berdoakan kepada Allah SWT semoga diberiNya i kesempatan untuk bertaubat atas segala dosa2 i yang telah lalu sebelum Dia menjemput i kembali..Amin ya rabb..

2 comments:

Ruziawati Bukhari said...

salam.. tq follow blog akak.. dh follow u tadi.. happy belated birthday to u dear! u take care ok?

Dart Hyda Osman said...

Salam akak..thanks sebab sudi jadi follower..thanks for the wish jugak..hope akak happy2 selalu dan sihat..u too take care..:D

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...