Bikin Panas

Morning semua !!


Hari ni rasa cam tak sihat la..rasa cam lemah2 ja badan ni..rasa cam sakit2 ja badan ni..batuk2 sampai nak kuaq kerongkong..semalam demam sikit..but after dah selimut tebal2 rasa cam dah kebah la demam tu..semalam cam hangin jugak la..sebab aku tengah sesedap tidoq..sekali ada mangkuk plak yang telefon..takdah adap langsung call orang tengah malam..kul 1.00 am lebeh wei..maunya aku tak marah..ha la..kalau dah terjaga memang payah dah nak tidoq balik..hangin aku..


Mangkuk tu aku kenal la..siap leh tanya "are you sleeping"..hei bangang..dah tetentunya aku tengah tidoq time tu dah kul 1.00 am lebeh..kata babi berdosa..kata bodoh marah..kata pandai terlebih sonok plak..mangkuk..belom dia cakap banyak aku dah cancel phone tu..padan muka..n then aku send msg kat dia.."....thanks for disturbing my sleep"..hambek ko..padan muka..


Pagi ni aku pening pala bila bangun..sebab tidoq aku terganggu..bongok..dah la aku ni tak sihat..ok..la..nanti sambung lagi..tarra ja..

No comments:

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...