Got It..

Ni nak update skit pasal adapter lappy aku yang aku claim waranty hari tu..ada kan aku cakap pasal ni kat entry yang lepas..kisahnya..last week aku dapat dah..3 minggu aku tunggu tau..asalnya cakap 2 minggu ja..haih..tak pa la..asalkan dapat dah..yang tak bestnya..aku dah tak leh on adapter tu 24 jam macam selalu..bila battery penuh aku kena tutup adapter ni..sebab adapter ni hanya digunakan untuk charge battery lappy aku *memang tu pon function betoi dia kan..thee hee..bukan power supply lagi dah macam dulu..battery dia plak tahan dalam sejam lebih skit ja..so satu hari lebih dari sepuluh kali nak kena on off on off..penat aihh..kalau tau adapter ni bengkak balik *seperti kata technician tu la..bukan aku yang kata..


Apa yang membuatkan aku tak best adalah..pada yang pakai lappy tau la kan..bila kita on adapter skrin dia akan cerah..kalau kita off skrin dia malap..tu yang tak selesa tu..tapi demi nak jaga adapter aku tu aku korban la..takpa..asalkan dia tak bengkak dah..

No comments:

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...