Keja dan saya

Salam Semua !!


Baru sekarang aku berpeluang nak tengok2 blog..nak update2 skit..haih..dari pagi sampai la tadi ni agak terbusy skit..nak kata busy sangat tak la..tapi busy dari hari2 biasa la..pepagi aku setlle semua invoce n quotation memandangkan semalam kol 3.30 pm aku dah balik sebab nak kena ngantar ayah aku ke Airport..dia nak kena pegi KL ada urusan keja kat sana..so yang mana customer punya booking ka quotation ka kena bawak ke hari ni..makanya terbusy skit la aku..


Tengahari tadi pas lunch bermula misi aku ngan Kak Na membeli barang2 (Ration) untuk customer yang nak daki Gunung Bintang..siap ngan peralatan untuk makan cam sudu, garfu, cawan n so on..banyak tau bukan skit2 punya cita n..beras la gula sardin la ni tu la..banyak la..nek lenguh kaki2..


Balik sambung balik keja2 tadi..dah siap suma here i am..chewah..itu la perjalanan kerja aku hari ni..mesti korang kata tak do la banyak keja sangat..buat benda2 cam tu ja..ada aku kesah..?..eceh..yang penting aku tau apa keja aku..memang kadang2 tu korang mesti heran..kata keja..tapi leh berblogging..aku blogging pon keja aku jalan..pada aku yang penting keja jalan..semua booking aku settle..EO aku settle..customer aku punya quotation settle..invoice aku settle..payment yang liat2 2 aku usaha dengan penuh gigih dan dedikasi call2 banyak kali tekan2 dorang mintak bayar..semua keja yang di'assign'kan boss settle..


Oh satu lagi blom settle..thee hee..design baju..huh..tu ada skit berat sebab gambar blom dapat lagi..so nak design tu cam ada cikit pelobelem (problem)..nunggu kata putus Mrs Manager sama ada nak ambik ke tak gambar tu..


Hari itu kes adik aku cedera tu aku blom update lagi kan..nanti aku update..apa cita dengan tangan dia..apa jadi ngan dia..sekarang nak balik..sebab mak aku soh singgah kedai beli benang..tarra..

No comments:

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...