Sang Karibut

Oh sangat tensi hari ni..sebab apa..sebab dari pagi tadi tak kerja aku habis2..mana ngan walk-in customernya..mana ngan call-in customer (ada ka word tu) yang tanya itu ini..mana ngan nak pegi kurier document beli rumah kakak aku lagi..kurier tu tak la masalah berat..tapi aku nak kena ke office dorang yang terletak beberapa KM dari office aku..beberapa KM tu tak kisah sangat sebab small town cam tempat aku ni bukannya banyak keta sampai jem2 ker apa..apa yang aku kisah adalah lokasi office dorang tu..sukar nak aku citakan..haih..paham sendiri la..apa yang aku pelik bukan banyak pon quotation atau invoice atau EO yang nak kena buat..tapi aku rasa cam aku ni tak cukup masa ja..cam banyak benda yang tak dapat nak settle untuk satu2 hari tu..aku ni kena pegi kursus time management la aku rasa..anyone yang dah penah pegi leh advise skit..


Terhilang arah sekejap..otak terkejang sebentar..aku memang tak leh nak pikir..sebab tu berblogging..nak ambik mood..aku rasa memang aku nak kena sambung buat esok..oh..ni la adat orang bekerja..alangkah baiknya masa zaman2 belajar dulu..sangat indah..

P/S: Sila abaikan tajuk entry ni..

No comments:

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...