Takde Tajok La !!

Hallo semua !!


Aku ni tak dapat nak update2 n terjah2 blog korang suma..sari dua ni aku cam terbusy skit..dan aku akan berangkat ke Sitiawan esok petang..maknanya tak dapek la cheq nak online for several days..haih mesti nanti aku windu kat blog korang semua..sekarang pon aku dah mula windu kat blog korang n blog aku gak..aku windu nak berblogging..haih..takpa2..minggu depan insya-Allah schedule aku ok dah kot..haih..penin2..


Hari ni pepagi awai lagi aku ngan June dah bertolak ke Seberang Jaya nak ngambil group yang nak buat program kat tempat kitorang..dalam kol 7.00 am plus2 la..sampai kat sana dalam 7.45 am..haih dorang suma dah tunggu sebab janji kol 7.30 am..ni semua sebab berebut bilik air ngan kakak aku..haih..bikin panas betoi..nasib dorang cam tak kisah sangat..nak kena bawak diorang pegi tempat kitorang sebab dorang ni suma dari Shah Alam..so kena la bawak dorang sampai sana..haih..dah settle semua balik office balik..so hari ni tak de la yang menarik sangat..cuma letih skit jer la..


Nanti ada masa aku lawat blog korang2 semua..so korang sudi2 kan la lawat blog aku walaupon aku takde yer..salam..tarra..

2 comments:

Lexy Rollo said...

heheheheh.
yer cik norule.

jalan baik2 yer...

hoodedlicious said...

anakRamalan,
Yer..dah balik pon..thee hee..

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...