Terengganu here I come..

I'm going to Terengganu this Saturday..wah asyik jalan jer ni..hmm..bila lagi nak jalan kan..aku dah kata aku ni busy..busy sampai aku tak de masa untuk diri sendiri..sangat pathetic kan..bukan busy keje jer..tapi busy dengan activity harian n mingguan yang agak pack..korang rasa aku soka hati sesangat sampai nak lompat2 pecah bumbung ke nak jalan2..?..aku ni jenes yang soka dok rumah jer kalau takde hal..tak berapa soka sangat nak jalan2 tak tentu pasal..yes aku soka traveling..tapi ada masa la..tengok kesesuaian masa..walaupon hati ni berat jer nak ke mana2..tapi paksa diri gak la..hati semua pihak nak kena jaga..coz they all tak leh terima perkataan TIDAK, TAK MAU n TAK BOLEH..haih..


N aku ni payah nak ucap perkataan TIDAK, TAK MAU n TAK BOLEH tu kalau ianya tak bebetol perlu..itulah kelemahan aku..masa aku sekarang hanya dibahagi dua..setengah untuk keje..setengah lagi for family..for me..?..none..even aku cuba untuk bagi masa pada diri sendiri..still tak leh..sebab orang lain lebih perlukan masa aku..sometimes kita nak bersendirian..tapi tak dapat nak buat cam tu..haih..apa2 pon i'm going to Terengganu..satu2 negeri yang aku tak pernah pegi kat sebelah semenanjung ni..harap2 trip ni best..

No comments:

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...