Akak suke..akak suke..vangga vangga vangga !!!




Oh hari ni very the vangga..sebab apa tetiba nak vangga vangga pepagi ni..?..sebab musababnya adalah..buat pertama kalinya dalam idup ini akak guna MS Outlook untuk ckeck email..huhuhuhu..pada yang nak mengumpat keji sampai juling2 mata silakan..yer yer aku adalah jakun..so what..Aku guna version 2007..sebab MS Office aku 2007 punya..huhu..aku suka ja guna yang 2007..sangat convenient..







Ni hasilnya..aku blom master lagi..sebab baru la try pagi ni..dok godek2 benda alah ni..selama ni buat tak pandang ja..tetiba hari ni aku tergerak nak try..sebab dia boleh bukak 2 3 email dalam 1 masa..so senang kan..tak payah nak bukak window banyak nak check email (pada yang ada banyak email la)..ok la..nak godek lagi..tarra..

6 comments:

Faisal Admar said...

eh tak nampak le apa yg email tu? naffnang nye ke? hmm.. brp dpt? :)

ms 2007 ni prob bila tak banyak ofis yg pakai 2007 :(

Erieq said...

outlook die tak byk bezanya dgn version 2003.,yg buatkan pening pale bile pakai excel dgn word version 2007 nie.,masa mula2 pakai tu mmg payah sikit lah.,

hoodedlicious said...

Faisal Admar,
Oh..tu email lama..tu nak tunjuk window Outlook..maklum la first time guna tu yang nak chewi tu hehe..jakun sat no..ahah..

Hmm..so far alhamdulillah..doc yang guna 2007 leh bukak kat pc yang tak guna 2007..yang penting masa save doc tu..jangan lupa tukar kat bawah..save as type:Word 97-2003 Document (*.doc)..insyaAllah takdo masalah..


Erieq,
Hmm..tak susah sebenarnya..beza cuma yang 2007 ni semua toolbar dia dok kat luar tak de sembunyi2 lagi..n yet dia dah label2kan ikut jenes n function..cuma ko kene biasa n ingat jer..tapi kalau pk balik..yang ni senang lagi..sebab suma dok depan mata..sesuai untuk orang yang malas cam aku..kalau bleh semua function aku nak guna hot keys & short cut..thee hee..

Signorina Syima said...

aku suka office 2007, santek sangat...

cuma aku tak reti nak pakai outlook untuk email yahoo... ko pandai tak?? kalau pandai ko wat tutorial...

hoodedlicious said...

Signorina Syima,
nanti aku watkan tutorial 2..takdo la pandai sangat..tapi buleh la skit2..

Sitie BUm BUm said...

woo..sy xreti woo!!

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...