Birthday Wishlist

Tag ni adalah dari Naily Anis..

Rules and regulations:
1)Make a list of what u want for your birthday
2)The list should be 10 numbers
3)post the image of this award to your posting
4)give it to 10 frens of yours

Make a list of what u want for your birthday?

Birthday wishlist..apa ya..birthday aku baru jer lepas..scroll down jer la...

1-Aku nak jam yang macam dalam wish list aku tu..
2-Aku nak melancong ke seluruh dunia..
3-Aku nak birthday dinner @ date ngan Johnny Depp..
4-Aku nak kete besor yang bleh bawak ramai orang..
5-Aku nak cake 7 8 tingkat (walaupon aku tak makan sangat kek ni)..
6-Aku nak ajak Sheikh Muzaffar main teng teng kat bulan..
7-Aku nak bungalow atas bukit yang dinding dia dibuat dari crystal (wahhh..sangat suka)..
8-Aku nak ada 1 Juta dalam akaun bank aku..
9-Aku nak berlian besor cam dalam cite Pink Panther tu..
10- And lastly..yang paling penting..aku nak celebrate ngan orang2 yang menyayangi aku seikhlas hati (yang tak ikhlas tak mo)..


Ini adalah rekaan semata-mata, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau pon yang mati..terima kasih..


10 orang yang aku nak tag adalah kamu, kamu dan kamu..sesapa yang bukak blog aku ni dan terpandang tag ni sila la buat ya..

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...