Colors Square Cover

Hello semua!





Wah cam excited plak bunyinya..tak la excited sangat..biasa2 ja..dalam kesibukan aku ni bekerja..chewah ayat..tapi memang la kan..dalam dok sibuk keje..aku ni bleh la jugak curik masa untuk mengait..yer la time malam takde wat pape..nengok tv jer..so mata tu tengok la tv..tangan takkan nak dok diam ja kan..so aku ni sesambil nyelam minum la air sampai kembong..kiranya sambil tengok tv tu aku ni ngait la..ada beberapa project yang dah siap dan tengah in progress sebenarnya..antara yang dah siap ni la..aku punya cover almari..actually aku nak buat purse..tapi cam sayang plak kan..so aku decide nak buat lapik untuk almari buku aku..kira nak kasi meriah la sikit bilik tu konon..huhu..so scroll down jer untuk tengok gambo dia..















Aku guna granny square untuk project ni..benang plak aku guna benang yang sama dengan project yang sudah2..nak buat square ni tak susah actually..yang ambik masa lama tu sebab nak tukar2 color tu..kira warna warni la..semuanya ada 28 square..aku memang enjoy buat square ni sebab tukar2 color..aku memang suka sangat benda yang colorful ni..so memang excited sangat nak habeskannya..







Untuk bingkai aku guna 3 color..putih, light purple dengan light pink..kenapa takdo gambo dah siap?sebab aku malas nak kecikkan..so nanti bila angin rajin aku dah datang aku upload ya..more project coming soon..echeh cheh..see yah..

Rindunya nak travel...

Salam Sejahtera, Happy Wednesday! Sesungguhnya, saya sangat sangat rindu nak travel lagi. Covid 19, PKP, sangat sangat mengubah kehidupan sa...